t
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Lilypie Waiting to Adopt tickers

cel0teh ganu sebel0m poce!!!

 lately aku teramak sangak lah bz...
 nok update belog pong dok menyempat...
 hari nie last day aku keje...
 so,pah nie bole la aku jeng0k2 belog aku hok lame doh x ditebas,direwang  nie,dh besem0k samun namp0knye....
 berbulu mata u olz tengok kan...mak oii btape ssh nye aku crik idea nk post kat 
mnatang nih..
 pejam celik pejam celik...tuptup.. seminggu doh rupenyer aku duk mikir..
dh bjuntai bruban janggut nih,bru la jmpe idea kat dalam bar0h(sawah padi) blakang rmh nenek aku punye tok ki...rahahaha!!
dikesempatan ning aku n0k ucapkan selamat bp0se...jgn dok pose plop...huhuhu....
tuhan maroh...wakaka...
 bear in mind,sape pose penoh dapat duit raye banyok2...
time poce kene lah jge adab bpoce..jgn poce yangyuk sudoh lah...
jgn nok boros2 sgt....tuhan pong dok suke gitu....
awok2 sumer nie...pkare hok paling molek skali buat, kurangkang prcakapang...
insyaAllah,kurang lah siket dosa tue....make boleh elok dari wat tuppat(mengumpat)...
jgn lupe belek2 cket gambo kat bwoh nih...


No comments:

Post a Comment

.........................