t
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

cinta ini membunuhku!!

Adoyai..ape lah naseb aku nie kann..lepas satu satu buat hal..sakit hati bet0l laa!!aku da mati kutu da pk caner nak kekal ngan pakwe2 aku sblm nie...lelaki sumer gatal..xmenghargai perasaan perempuan..aku bukannya jenis liar pn,bkn suka sangat layan lelaki..tp..disebabkan ka0 la aku jadik cmnie..ak jadi liar cket..sumernye disebabkn ka0..aku nak buktikan yg aku pun blh wat cm ka0..biar ka0 sedar yg aku nie pon blh pasang ramai..petik jari je,bderet datang wa cakap lu!!...hahahaha...ka0 igt ka0 hensem,ka0 blh sng2 nak maenkan org ek..ee..pantang btol la aku ngn malaun cmnie...mulut manis bak madu..janji yg ditaburkan huiii kalah mr.sweet talker...haktui jaa...hampehh..sumer tuu mimpi ngeri je kala0 ka0 nk taw..huuhaaa....sakit hati aku..dah mendidih nie...remuk..heartbroken....naseb baek x pggil ambulans je...weewoo..weewooo...dulu ka0 tipu aku..ka0 kate hati ka0 utk aku je..tp skg hati kao da bbelah bhgi..bru skg aku sdar yg ka0 ckp hati ka0 tuk ak j tu adalah hati lemboo..moo..moo...kuang3...bile aku dah jd cmnie,ko wat2 tegur taik plak..konon2 ka0 blh mngubah diri aku spy jadik cm dolu,supaya aku dpt bsme ka0 balik...nak nshat konon,diri ka0 tu 2 kali 5 je ngn aku..kok ye pon,ubahlah prangai ka0 tu dulu...v.a.v.i....aku nak nasihatkan kat pompan2 kat luar,jgn la ka0 mpercayai lelaki sepenuh hati ka0..kala0 ye pn pcye,tinggalkn secebis curiga...ni sumer tuk kebaikan diri masing2..jgn smpai maruah tergadai,baru nak menyesal...

sdeyh dowh mengenangkan naseb nie!!!!!

p/s = cerita diambil menerusi pengalaman kawan cek sendiri!!!

2 comments:

.........................