t
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Lilypie Waiting to Adopt tickers

~~psychosocial~~


ITS about three months aku membesarkan blog aku yg xseberapa nie...
dunia nie sgt fun tuk mereleasekan depressed..
da lme sgt aku x update bnde nieh smpai da bkulat hjau jdik nyer...heheh...
hr ni kelas aku pd sblh ptg,sgt bes..blh bgn leawt..kikiki..
org tua2 ckp,kalo nk kawen,jgn kawen ngn ank dare yg ske tdo,tp ape aku kesah..
its me oke!!
oke!!back to our root...

aku skg da bgelar mahasiswi di bumi kenyalang ataupun borneo...
walaupun dye stil kt malaysia tp aku rase sgt2 kekok dgn kehidupan di sini,..
cbe bygkn kite dikelilingi 70% non muslim dan hnye 30%  yg muslim..
agak mjadi kejutan la jgk,,
kalau x kuat iman,boleh sesat laa..
aku mgaku,kehidupan aku kt cnie cm da berubah cket
tp
aku still kuatkan iman utk selalu membuat pengisian rohani,berkawan dgn org yg spatutnye 
supaya aku x sesat sama..
insyaAllah
dgn cre tu aku dpt mndekatkan diri kepada-Nya..

hmpir sbulan aku tggl cni
tp
aku still sesat time nak msuk kelas
bnyk kali jgk la aku tersalah masuk kelas
tp nsb baek la sesat berteman
kalau sesat sorg2,sgt memalukan
semalam 1st class tuk kelas ketrampilan diri
time tu aku sorg2 sebab dye bg group mngikut alphabet
kawan2 len sumer da bpecah
nseb baek la ktua aku si sulaiman ni satu group ngn aku
ktorang salah msuk kelas 
dan ktorg mmainkan peranan utk mjdi actor n actress y x berbayar
dgn mke slumber,ktorang klua konon2 nak jwb phone msg2...
hoho
mjadi jgk lakunan kami!!
sengaal !!

No comments:

Post a Comment

.........................