t
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

*< bile.orang.ganu.cakak.key.ill >*


  • semalam tidur tak pasang ubat nyamak.habis merah-merah badan kene kentit nyamak.
  • eee...banyaknye nyamak.beberong.
  • banyaknye pasu kt sini.bercotek aret.
  • nak fotostat kertas ini dua helai.nak selalu.
  • saje je nak gerak sampah nie.daun kering berkuban hanya.
  • aku pelenkon jugak centon ni karang,bengkak combon.
  • knapa tak royak awal-awal?sentak karun aku.
  • cube buat lari baldi tu skejap.
  • dahi aku bincut langgar pintu tadi.
  • masam reban mempelan nie.
  • kak,keropok singget.buat samah-samah.
  • sori,i tak sengeleng lalu kat sini.
  • belan-belan awak gi kedai,tolong beli megi kat saya sebungkus.
  • engkau nak ke takboh?
  • awak,gula2 ni sedap.nak rase sutir?
  • abg,air kelapa satu?"dik,air nya xda la,xdan nak kerabat pokok nya."
  • kacang ni menempus pulak!
  • acik,tolon rebus tela 3 butir.
  • jom simpan rumah,da bkuban hanya mcm tonkan pecah.
  • kucing berak mengata rawa.busuk banga bau nya.
  • mak cik,bagi saya sumpit gelenya tuu!!
  • habis punah ranah baran saya.

2 comments:

  1. haish~~ bebelit saye bace..x faham la..heheh

    ReplyDelete
  2. hahaha....kalau fhm sure2 gelak smpai pcah prut!!

    ReplyDelete

.........................