t
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Lilypie Waiting to Adopt tickers

((luahan hati+diary))

yeay!!!!
my new bodo-bodo beruk!!!!
hari nie 4 da whole day aku berusaha mngubah belog aku yg comot nie....
10s rakan blogger yg bnyak mmbantu....
especially yg aja aku cre nk wat doodle
kpd "awak" yg mnjenguk blog saya dan ckp blog saya klaka tuu,10s taw sbb sudi jgk t
injau2 kegiatan saya..hahaha...
perasan gituu....
tggl 17hari lagi tuk aku bsame kluarge
sgt2 sdeyh
tp
smpan j dlm hati
kalo nak nanges pon,time tido laa
haha
xda org taw
sbb
org da titow
hari ni mood sy da okey cket
nak lupe bnde yg mnyerabutkan kepala
xmau igt2 lagi
sakit sgt2
wlaupn dye xtaw knape
tp
aku dgn pdirian ku yg suke bdiam diri
dann yg pntg
BUAD BODOH
huuhuuu
cool kan!!!!
aku x sesempurna spt dye inginkan
i am ordinary gurl
i have nothin
but 
aku punye hati dan perasaan yg perlu dijage!!
sekian terima kasih (versi alleycats)
assalamualaikum!!!!

No comments:

Post a Comment

.........................